تاریخ: ۱۹:۱۴ :: ۱۳۹۶/۰۲/۰۲
نام نویسنده: سیده روجا شجری

روزنامه آلمانی اشپیگل جزئیات جدیدی از خبری که چندی پیش مبنی بر رسوایی اخلاقی رونالدو منتشر کرده بود را اعلام کرد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،هفته‌ گذشته هفته‌ نشریه در اشپیگل از طریق اسناد فوتبال‌لیکس، خبر جنجالی را منتشر و کریس رونالدو را به آزار و اذیت جنسی متهم کرد.

هفته نامه آلمانی نوشته بود، رونالدو در سال ۲۰۰۹ به یک آمریکایی تجاوز کرده است و برای این که شخص مورد تجاوز واقع شده از او شکایت نکند، مبلغی را به عنوان حق‌السکوت پرداخت کرده است.

این نشریه در پایان نوشت در روزهای بعد جزییات بیشتری را منتشر خواهد کرد. اشپیگل به وعده خود عمل کرد و دیروز به این موضوع پرداخت و نوشت: «بازیکن رئال مادرید برای پرداخت این مبلغ با وکیلش مشورت کرده است و سعی دارد مبلغ درخواستی را کاهش بدهد. این موضوع از طریق پیامک‌های رد و بدل شده و بین رونالدو و وکیلش آشکار شده است.»

فرد مورد تجاوز قرا گرفته‌ ابتدا ۹۵۰ هزار دلار درخواست کرد اما در نهایت رونالدو با کمک وکیل خود توانست این رقم را به ۳۵۰ هزار دلار کاهش بدهد./۱۱نیوز

پاسخی بگذارید